MASATENİSİ TURNUVASI BAŞLADI
Geyve gençli ve Spor Müdürlüğü tarafından düzenlenen turnuvalara bir yenisi daha eklendi. Bugun yaklaşık 70 sporcunun katılımı ile gerçekleştirilen Masa Tenisi Turnuvası, Kaymakam Murat Güven'in kıyasıya yaptığı maç ile start aldı.
Geyve Kaymakamı Güven’in riyasetinde, 7'den 70'e vatandaşların sporla buluşabilmesi için ilçedeki bütün tesisler en verimli şekilde sabah 09.00'dan gece 23.00'e kadar kesintisiz hizmet vermeye devam etmektedir. Geyvelilerin, tesisleri en aktif şekilde kullanmaya davet ediliyor.
