Atatürk ilköğretim’den aşure..
ÖĞRENCİ MEVCUDU
Geyve Atatürk İlköğretim müdürü H. İsmail Selçuk: “okulumuzda 900 küsur öğrencimiz mevcut.
Onlara ve öğretmenlerimize ikram olsun diye aşure yaptırıp ikram ettik. Emeği geçen herkese ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.”dedi.
Foto ve Haber: Mustafa Hamdullah ERGİN
