Geyve Sağlık Meslek Lisesi’nde, öğretmene çiçek verilerek ders başı yapıldı.
Editör
SML öğretmeni Esra Şimşek: “İkinci dönemin ilk gününde öğrencimden çiçek almak, beni çok sevindirdi. Aslında bütün öğrenciler çiçekten daha güzeldir. Kendilerine çok teşekkür ediyorum.” dedi.