Gazipaşa İlköğretim cıvıl cıvıl
Gazipaşa İlköğretim Okulu müdürü Mustafa Doğan: “2011-2012 eğitim-öğretim yılının eğitim camiamıza hayırlar getirmesi dileğimizdir. Öğrencilerin gelişine; öğretmenler sevindiği gibi, adeta okul ve sınıflar da sevindi.
Çünkü çocuklar, ailesinin olduğu gibi, okulun da gülüdür.” dedi.
Mustafa Hamdullah ERGİN
